Waardering over Pakvis, D.F.M., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 7 augustus 2018

2.0
  • Heupvervanging

Op maandagmorgen geopereerd,15 januari  hij kwam al veel te laat ik vond dat het een nerveuse toestand. Na de operatie gaf hij alleen als antwoord je hoort op de afdeling wat er anders word  met de nabehandeling.waarom kon hij dat niet gelijk zeggen er is iets mis gegaan dan word het in plaats van na 2 dagen naar huis  6 weken opname in het Wiedenbroek nou of het nog niet genoeg is krijg je er nog eens 6 weken bij  Voor mij was het een tegenvaller want nu zit iknog met pijn en kan s nachts slecht slapen omdat de pijn me wakker houd

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

geplaatst op 9 augustus 2018

Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad, waarin wij uitvoerig hebben gesproken over uw negatieve ervaring.
Wij vinden het erg vervelend dat u een teleurgesteld bent over hoe de communicatie is verlopen.
Wij zullen dit terugkoppelen aan de betrokkenen.

Met vriendelijke groet,
D. Wikkerink, staffunctionaris OCON

Bent u of werkt u voor Pakvis, D.F.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.