Waardering over Patt, T.W., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Delft (voorheen Orthopedium) - Delft op 24 juni 2020

Na skiongeval ben ik met volledige kruisband ruptuur en gescheurde meniscus bij Dr Patt behandeld. Ik ben zeer te spreken over de professionele, patientgerichte en efficiënte/snelle aanpak. De gedegen diagnose, uitleg van behandel opties, voor en nadelen gaven mij grote mate van vertrouwen. De operatie is zeer goed uitgevoerd (dit wordt ook bevestigd door mijn fysiotherapeut), met als resultaat maar hele kleine littekens voor dergelijke ingreep, zeer voorspoedig verloop van het herstel van mobiliteit, stabiliteit en kracht. Bovendien een prettige vriendelijke sfeer tussen behandelaar, patiënt en verpleegkundigen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patt, T.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.