Waardering over Peerbooms, J.C., Ziekenhuis Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Dordwijk - Dordrecht op 30 november 2020

• N.v.t.

5.3
  • Heupvervanging
  • Orthopedie

Ons familielid is diverse keren door deze arts aan haar heup geholpen. Ze heeft ontzettend veel ellende gekregen wat naar ons idee voorkomen had kunnen worden. De heupkom is steeds niet goed schoongemaakt waardoor het gebied steeds geinfecteerd raakte. De resten cement van haar laaste cementenheup zaten er na het 'schoonmaken' zelfs nog in. Uiteindelijk zit ze nu zonder heup. Ook zijn de spieren en pezen rond de heup ernstig beschadigd. Een gat in het bot ernaast Ze is zo'n 5 keer extra onder het mes gegaan terwijl dit naar ons idee helemaal niet nodig was geweest als er zorgvuldiger gewerkt was.

Reactie van/namens Peerbooms, J.C.

Ik vind het vervelend dat u/uw schoonmoeder dit zo ervaren heeft, met name na de hoeveelheid tijd en moeite die wij als behandelteam hierin hebben gestoken. Ik weet dat de behandeling van een infectie grote impact heeft, maar kan mij niet vinden in de verschillende beoordelingen zoals u deze geeft. Mocht u er behoefte aan hebben, dan zou ik dit graag met u willen bespreken. Indien u dit wilt kunt u een afspraak maken via de polikliniek Orthopedie via (078) 652 32 70.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Peerbooms, J.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.