Waardering over Pijnenburg, A.C.M., Overige kliniek Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam - Amsterdam op 7 oktober 2020

9.6
  • Kniebandletsel

Dr Pijnenburg is een goede arts met oog voor zowel de voor- als de nadelen van chirurgisch ingrijpen. In mijn geval (revisie voorste kruisband) bleek opereren noodzakelijk en de ingreep is volgens de laatste stand van de techniek uitgevoerd. Het resultaat is (vooralsnog) erg goed en het snij- en hechtwerk is heel netjes uitgevoerd. Je merkt aan alles dat dr Pijnenburg veel ervaring met deze ingreep heeft. Een bijkomend voordeel van het Acibadem IMC (waar dr Pijnenburg werkt) is dat de wachttijden aanzienlijk korter zijn dan in reguliere ziekenhuizen. Samengevat: een goede ervaring bij een arts en een kliniek die ik iedereen kan aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pijnenburg, A.C.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.