Waardering over Pijnenburg, A.C.M., Overige kliniek Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam - Amsterdam op 23 november 2018

• N.v.t.

2.0
  • Kniebandletsel

Helaas ik heb jarenlang klachten oorzaak staat zwart op wit. Werd ontkend door de arts. Luistert niet naar patiënten. Ik bezoek dagelijks artsen. Deze arts was de slechtste arts die ik ooit heb gezien.

Reactie van/namens Overige kliniek Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam - Amsterdam

Geachte heer/mevrouw, spijtig uw bericht te vernemen. Wij komen graag met u in contact om uw klacht(en) mondeling verder te bespreken. U kunt een e-mail sturen naar klachten@acibademimc.com. Hopende van u te horen. Met vriendelijke groet, Acibadem International Medical Center

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pijnenburg, A.C.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.