Waardering over Pluymakers, W.J., Ziekenhuis Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar - Alkmaar op 31 mei 2016

9.5
  • Heupvervanging
  • Orthopedie

Na jaren van pijn (versleten heup) kwam ik na verschillende desillusies (verschillende Orthopeden) terecht op het spreekuur van dr. Pluymakers. Ik verwachtte eigenlijk dezelfde reactie als van de andere artsen, dat ik eerst moest afvallen voor dat er een nieuwe heup werd geplaatst. Ik had me voorgenomen me deze keer niet te laten afschepen en duidelijk mijn mening te zeggen. Tot mijn opluchting was dit niet nodig, dr. Pluymakers zag meteen de noodzaak in van een nieuwe heup en begreep dat ik weinig meer kon bewegen zonder hevige pijn. Hij stelde dus ook meteen de operatie voor en hield me ook helder en duidelijk voor dat er gezien mijn gewicht er mogelijke complicaties konden voorkomen. Het fijne van deze benadering was dat ik het gevoel kreeg dat de keuze bij mij lag maar met een dringend advies om voor de operatie te kiezen. Ik heb sinds een maand een nieuwe heup en weet nauwelijks wat me overkomt, ik kan weer " normaal " en zonder pijn lopen, ik kom weer op plaatsen waar ik al jaren niet meer kwam en op sociaal gebied vereenzaamde. Dit is over! Met dank aan Dr. Pluymakers!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pluymakers, W.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.