Waardering over Poolman, R.W., Ziekenhuis OLVG, locatie Oost - Amsterdam op 28 februari 2019

• N.v.t.

2.0
  • Orthopedie

Op 6 april 2018 kwam ik bij dr Poolman vanwege pijn aan mijn knie. Al 2 jaar had ik deze klachten en na veelvuldig fysiotherapie en eerdere foto’s wilde ik graag een MRi in de hoop dat dat uitsluitsel zou kunnen geven voor mijn klachten. Toen ik terecht kon bij dr Poolman werd ik, na ruim een uur wachten!, ontvangen door een AIO. Op een gegeven moment kwam dr Poolman er ook zelf bij. In de periode dat ik zoveel last had heb ik veel dingen niet meer gedaan, lange wandelingen, golfen, hardlopen, etc. Hierdoor werd de pijn wat dragelijker en kon ik weer enigszins normaal functioneren zonder veel pijn. Op het moment dat ik bij dr Poolman kwam had ik dus ook niet zoveel pijn als voorheen. Dat hielp natuurlijk niet voor het onderzoek. Dr Poolman gaf, na het onderzoek, aan dat hij het onnodig vond om een MRI te laten maken. Ik moest maar gaan afvallen. (Ik heb idd wat overgewicht, maar met knieën die niet meewerken is afvallen lastig)  Dit heb ik ook bij dr Poolman  aangeven, maar hij zei dat ik ‘s avonds na mijn werk gewoon kon gaan fietsen. Het huilen stond mij nader dan het lachen; al jaren pijn, geen uitzicht op snel herstel en dan nog even te horen krijgen dat je te dik bent. Hiervoor had ik niet een ruim een uur hoeven wachten. Na nog een keer aandringen of ik echt geen verwijzing voor een MRI kon krijgen gaf hij aan het echt niet nodig te vinden.  Teleurgesteld ben ik vertrokken. Inmiddels ben ik onlangs bij een andere orthopeed geweest waarvan ik wel een MRI heb gekregen (overduidelijk mensiscus klachten) Bleek toch een scheurtje in mijn meniscus. Ondertussen geopereerd en eindelijk na 3 jaar geen pijn meer! Ik hoop dus dat een volgende keer dr Poolman niet alles op gewicht wil gooien en iets meer respect en medeleven kan tonen. Zie ook andere ervaring hier)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Poolman, R.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.