Waardering over Rahusen, F.Th.G., Ziekenhuis SJG Weert - St. Jans Gasthuis Weert - Weert op 10 november 2014

9.3
  • Orthopedie

De bedoeling was om mijn knie (via een kijkoperatie) zodanig zuiver te maken dat ik nog een aantal jaren zou kunnen voetballen. Uit de foto's bleek dat de slijtage zodanig erg was dat een kijkoperatie geen soelaas zouden bieden en dat een knieprothese voor de hand lag. De uitleg was duidelijk, niet meer voetballen, wel pijnloos wandelen en fietsen. De acties waren direct, op korte termijn en vakkundig, zover ik kan beoordelen. Het is pas 8 weken geleden, lopen gaat redelijk maar met fikse pijnklachten. Recente controle gaf aan dat de prothese goed zit en de dokter gaf een plausibele uitleg waar de huidige pijn vandaan komt. Ieder ervaart het proces op zijn eigen manier en daarom kan er slechts algemene informatie verstrekt worden. Die informatie over pijn achteraf zou ik iets uitgebreidt willen zien zodat duidelijker is hoe het herstelproces verloopt, niet alleen in tijd (want dat wordt wel aangegeven) maar in mogelijke ervaringen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rahusen, F.Th.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.