Waardering over Raven, E.E.J., Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 2 januari 2018

9.5
  • Orthopedie

Ik ben geopereerd in januari 2017 aan een AC luxatie Tossy 3, waarbij er een aantal pezen zijn geknapt in de schouder. Dit was een operatie die binnen 6 weken moest gebeuren. Gelukkig is het gelukt om al na  4 weken de operatie te hebben. Gang  van zaken in het ziekenhuis was prima, en vriendelijke behandeling. Dr. Raven heeft de operatie snel en goed uitgevoerd. Nu een jaar later is mijn schouder nagenoeg weer de oude en kan ik er ook weer mee sporten. Ook tijdens de vervolg en controle afspraken goed contact en informatie over de voortgang. Voor iedereen met een AC luxatie Tossy 3 kan ik deze operatie en deze chirurg aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Raven, E.E.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.