Orthopeed Renard, A.J.S.

Orthopeed

Waardering over Renard, A.J.S., Centrum voor orthopedie en beweging KneeClinic - Haarlem op 9 juli 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Na langer dan 10 jaar rondgelopen te hebben artrose in mijn linkerknie en steeds beperkter te worden in mijn dagelijkse leven, ben ik bij dr. Renard in de KneeClinic te Haarlem geweest. Met 100% deskundigheid en zonder mooie verhalen werd mij duidelijk gemaakt dat een volledige knieprothese de enige oplossing was. Op 13 mei jl ben ik geopereerd in de Handclinic in Amsterdam, net na de Corona maatregelen was men sinds een week weer begonnen met opereren, gelukkig. De vakbekwaam en het directe handelen van alle medici en verzorgend personeel in de Clinic’s sprak mij zeer aan. na de operatie kwam dr. Renard nog even vertellen wat hij precies gedaan had en dat de operatie geslaagd was. Dat kan ik beamen, want nu na 8 weken revalidatie ben ik al zoveel mobieler dan voor de operatie en dit is nog niet eens het eindstation. Mijn rechterknie moet ook nog vervangen worden, ik kan niet wachten op het resultaat en ik kan dr.Renard meer dan aanbevelen als kundig orthopeed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Renard, A.J.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.