Orthopeed Reuver, J.M.

Orthopeed

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Reuver, J.M., Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 22 december 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Specialisme

Orthopedie

In 2016 heb ik rechts een totale heupvervanging ondergaan via de zijwaartse benadering. Op zich is de operatie geslaagd, maar vanaf het begin liep ik 'mank' en na een half jaar kreeg ik pijn aan mijn linker heup. Doorgesukkeld- steeds slechter lopen, steeds meer pijn, tot 2020. In maart 2020 bleek dat ik ook links aan een totale heupvervanging toe was. Deze keer, ik koos voor dr. Reuver, zou de voorste benadering worden toegepast. Ik was behoorlijk nerveus voor de operatie, dacht dat ik misschien nog erger 'mank' zou gaan lopen. Wie schetst mijn verbazing toen ik de dag na de operatie al naar huis mocht, zonder al te veel pijn en Rechtop lopend. De operatie door de vakbekwame, rustige en aardige orthopeed Reuver is wat mij betreft 100 % geslaagd. Snel aan het lopen, snel op de hometrainer, snel in de trein en na zes weken weer op de fiets. Medicijn-afbouw zonder problemen. Ik ben een tevreden mens van 69 dat haar doel om met een half jaar10 kilometer te lopen, recent gehaald heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Reuver, J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.