Waardering over Riedijk, R., Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 9 januari 2017

9.2
  • Botbreuken
  • Orthopedie

Zeer ervaren en deskundig als trauma orthopeed enkel fractuur zeer gecompliceerd. Wist deze uitermate lastige breuken in het enkelscharnier gewricht goed met bouten en schroeven en plaatjes vast te zetten. Voorland zou zijn dat mijn enkel in een bepaalde stand zou worden vastgezet. Deze vriendelijke en kundige trauma chirurg R. Riedijk, heeft het helemaal top scharnierend gekregen, niks geen vaste stand. Heb zelden of nooit pijn, alleen bij regen opkomst voel ik mijn enkel, verder nooit! Ik kan er alles weer mee! Deskundige, vakbekwame, jonge vriendelijke en ook beschaafde chirurg (een voorbeeld voor velen!). Ik kan geen enkel verbeterpunt opnoemen. Een 10 voor deze kundige, zeer nauwkeurige, goed invoelende, jonge trauma Chirurg. U kunt zich geen betere wensen. Het zou mij niets verbazen als hij een landelijk Top trauma chirurg is, met veel belovende carriere in het vooruitzicht als Top-chirurg! Een dikke wel verdiende 10! Ook operatie assistenten lopen met hem weg wegens zijn kundige, en zeer beschaafde, vriendelijke karakter. Men werkt mede hierdoor heel graag met deze chirurg, heb ik van hen vernomen. Ook op dat gebied, een zeer prettig en vakbekwame orthopeed! Ik zou hem u zeker aanraden. U kunt zich geen betere wensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Riedijk, R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.