Waardering over Rijnberg, W.J., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 8 februari 2013

8.2

Dr. Rijnberg komt zeer sympatiek op mij over en geeft absoluut niet het gevoel dat je op de schopstoel zit als je bij hem op spreekuur komt; je kunt je klacht in alle rust met hem bespreken. Na enkele jaren "anti pijn" injecties in mijn knie te hebben gehad heeft Dr.Rijnberg in samenspraak met ondergetekende besloten een volledige knieprothese te plaatsen. Ik had er direkt al alle vertrouwen in dat de operatie goed zou verlopen en nu, 2 maaanden na de operatie, gaat het heel goed met mij en heb ik er geen moment spijt van gehad. Chapeau ofwel bedankt dokter!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnberg, W.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.