Orthopeed Rijnen, W.H.C.

Orthopeed

Geslacht
Man
Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Rijnen, W.H.C., Ziekenhuis Radboudumc, hoofdlocatie - Nijmegen op 28 september 2017

Specialisme

Orthopedie

In mei dit jaar de diagnose protrusio acetabuli gekregen. 6 maanden later een second opinion bij Dr. Rijnen. Aanmelden ging heel vlot, iedereen is ontzettend vriendelijk en behulpzaam en de afspraak begon stipt op tijd. Ik vind Dr. Rijnen een hele fijne menselijke arts. Hij neemt uitgebreid de tijd alles uit te leggen en te luisteren, is duidelijk, vriendelijk en bekwaam en kwam met diverse opties. En voor mij heel belangrijk, maakte het niet mooier dan het is maar ook niet erger. Ik had niet meer tevreden kunnen zijn! Twijfel je net als ik over wel of niet laten opereren kan ik deze arts van harte aanbevelen. En verder beveel ik hem in het algemeen aan, wat een kundige man! Ik hoef nu nog niet geopereerd te worden maar zodra het wel zou moeten ga ik het hier laten doen, dit voelt 100 % goed.  Toen we buiten stonden zei mijn vader die 15 jaar geleden rechts een nieuwe heup heeft gekregen in een ander ziekenhuis dat als zijn linker heup vervangen moet worden hij naar deze arts gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnen, W.H.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.