Orthopeed Rompen, J.C.

Orthopeed

120 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

24 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Heel tevreden over de gehele periode van begin tot het einde.

8.9
Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Almelo - Almelo

23 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben over het geheel erg tevreden.

21 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

Dokter Rompen heeft vanaf het eerste begin gezegd ik ga kijken waar ik je kan helpen ,dat heeft hij ook prima gedaan .ik had pijn en bleef pijn houden ,hij heeft meerdere opties aangedragen ,dit...

21 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

1 min punt , de lange wachttijd voor een afspraak en een lange wachttijd voor de behandeling.

21 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

Super tevreden over het hele traject, zowel over de Orthopeed als personeel van de Ocon. Goed overleg qua planning van de operatie dat was ook prettig voor mijn werkgever.

28 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden .En heel duidelijk vanaf de begin operatie.

9.4

22 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Prima zorg ontvangen.

15 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Ontvangst bij de Ocon was goed. Voorafgaande aan de operatie werd alles goed uitgelegd. Operatie goed gelukt tot nu toe. Na de operatie kwam dhr Rompen op bezoek maar ik moest zelf vragen of de...

Reactie van/namens OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

Bedankt voor uw waardering. Mocht u behoefte hebben aan aanvullende informatie of wilt u de verbeterpunten met ons bespreken, dan...
7.1

9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Dat Orthopeet Rompen alle aandacht heeft voor zijn patient terwijl een secretaresse direct alles kan noteren en de arts daar door alle informatie kunnen geven en aandacht aan mij. Vond ik zeer...

6 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben over alles erg tevreden. Geen klachten en geen negatieve ervaringen.

8.6

29 april 2022 - Geplaatst door de redactie

De verzorging in het ziekenhuis Hengelo was uitstekend.. Het verplegend personeel was zeer zorgzaam. De keuken voortreffelijk. De orthopeed dr Rompen zeer vriendelijk en goed uitleg ook na de...

8 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Perfecte behandeling en na controle

17 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de deskundigheid van dr. Rompen, hij vertelde mij precies wat ik kon verwachten van de operatie en de revalidatieperiode na die tijd. Ik ben blij dat ik de...

14 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Op het moment dat de arts de dubbele standbeencorrectie voorstelde als tijdelijk oplossing was ik wel wat huiverig. Ondertussen kan ik, wanneer dit voorgesteld wordt, deze oplossingen aanraden. Ik...

9.3

11 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik heb een heupoperaties ondergaan. Deze operatie heb ik als zeer positief ervaren. De operatie werd met een ruggenprik uitgevoerd. Zowel bij de orthopeed als de anesthesist heb ik mij heel veilig en...

9.3

10 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Goede uitleg wat ik kon verwachten, goed na behandel traject, voor vragen altijd bereikbaar.

26 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Prima contact, heldere uitleg mbt behandelopties, goede afspraak mbt vervolg, zeer goede communicatie tijdens de ingreep.

22 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer duidelijke uitleg over zowel voortraject als over de ingreep, Over het traject dat volgt na. de ingreep werd zeer duidelijk uitleg gegeven, Zeer tevreden over de Heer Rompen.

9.1

18 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Goede arts. Duidelijke communicatie en nam mij, ondanks mijn jongere leeftijd heel serieus toen ik een nieuwe heup wilde. Goede zorg in de kliniek!

9.9

9 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de operatie en de behandeling van het zorgpersoneel.