Orthopeed Rompen, J.C.

Orthopeed

114 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Almelo - Almelo

22 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Prima zorg ontvangen.

15 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Ontvangst bij de Ocon was goed. Voorafgaande aan de operatie werd alles goed uitgelegd. Operatie goed gelukt tot nu toe. Na de operatie kwam dhr Rompen op bezoek maar ik moest zelf vragen of de...

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

Bedankt voor uw waardering. Mocht u behoefte hebben aan aanvullende informatie of wilt u de verbeterpunten met ons bespreken, dan...
7.1

9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Dat Orthopeet Rompen alle aandacht heeft voor zijn patient terwijl een secretaresse direct alles kan noteren en de arts daar door alle informatie kunnen geven en aandacht aan mij. Vond ik zeer...

6 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben over alles erg tevreden. Geen klachten en geen negatieve ervaringen.

8.6

29 april 2022 - Geplaatst door de redactie

De verzorging in het ziekenhuis Hengelo was uitstekend.. Het verplegend personeel was zeer zorgzaam. De keuken voortreffelijk. De orthopeed dr Rompen zeer vriendelijk en goed uitleg ook na de...

9.7

8 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Perfecte behandeling en na controle

17 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de deskundigheid van dr. Rompen, hij vertelde mij precies wat ik kon verwachten van de operatie en de revalidatieperiode na die tijd. Ik ben blij dat ik de...

9.7

14 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Op het moment dat de arts de dubbele standbeencorrectie voorstelde als tijdelijk oplossing was ik wel wat huiverig. Ondertussen kan ik, wanneer dit voorgesteld wordt, deze oplossingen aanraden. Ik...

9.3

11 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik heb een heupoperaties ondergaan. Deze operatie heb ik als zeer positief ervaren. De operatie werd met een ruggenprik uitgevoerd. Zowel bij de orthopeed als de anesthesist heb ik mij heel veilig en...

9.3

10 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Goede uitleg wat ik kon verwachten, goed na behandel traject, voor vragen altijd bereikbaar.

26 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Prima contact, heldere uitleg mbt behandelopties, goede afspraak mbt vervolg, zeer goede communicatie tijdens de ingreep.

22 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer duidelijke uitleg over zowel voortraject als over de ingreep, Over het traject dat volgt na. de ingreep werd zeer duidelijk uitleg gegeven, Zeer tevreden over de Heer Rompen.

9.1

18 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Goede arts. Duidelijke communicatie en nam mij, ondanks mijn jongere leeftijd heel serieus toen ik een nieuwe heup wilde. Goede zorg in de kliniek!

9.9

9 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de operatie en de behandeling van het zorgpersoneel.

7 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden goede behandeling voorbereiding en volledig uitleg aansluitend goede pijnbestrijding en fysiotherapie

9.6

7 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Veel aandacht voor de patient

7 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Dr Rompen is een arts die naar je luistert en duidelijk uitlegt wat zijn bevindingen zijn en wat hij gaat doen. Verder legt hij duidelijk uit hoe de operatie wordt gedaan maar zegt er ook duidelijk...

30 augustus 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben erg tevreden over het hele traject. Zeer vakkundige arts. Ik kon tijdens de operatie alles goed meekrijgen van mijn kruisbandreconstructie. Informatievoorziening was top! Het herstel verloopt...

27 augustus 2021 - Geplaatst door de redactie

Ontzettend fijn dat je door 1 en dezelfde persoon gezien wordt en afspraken goed op elkaar afgestemd worden.

9.6

31 juli 2021 - Geplaatst door de redactie

Alles was prima geregeld en de verzorging was top!