Waardering over Rompen, J.C., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 12 juni 2018

6.4

Bij het 1e bezoek wordt er verteld dat je een operatie moet ondergaan voor de kruisbanden.Alleen kijken hoe de meniscus eraan toe is door een MRI. 6 weken wachten op de uitslag hiervan. Kan bij binnenkomst geen hand geven. Och U hoeft toch geen operatie te ondergaan. Alles ziet er goed uit!  Wat?   Dr Rompen mist sociale vaardigheden.

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

geplaatst op 13 juni 2018

Wij betreuren het dat u geen goede ervaring heeft gehad bij dr. Rompen.
Graag komen wij hierover met u in contact. U kunt hiervoor contact opnemen met J. Ekkel, management assistent OCON; management@ocon.nl of via telefoonnummer 088-708 5051.

Bent u of werkt u voor Rompen, J.C.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.