Waardering over Rompen, J.C., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 8 oktober 2019

• N.v.t.

2.8

Deze dokter gaf geen hand, zocht geen oogcontact, hij lag onderuitgezakt alles te noteren op zijn laptop. Deze dokter had binnen vijf seconden twee diagnoses gesteld, die niets met mijn klachten te maken hadden. Hij kon echter niets voor mij betekenen en binnen vijf minuten was ik weer buiten. “Dit soort blessures zijn moeilijk te genezen”, zei hij. Over zijn kundigheid kan ik niets zeggen. Maar als ik zijn uitgebreide cv zie, denk ik wel: deze dokter zou toch een soort sociale vaardigheidstraining moeten volgen, beetje empathie, begrip, oogcontact, hand geven. Dat zijn toch normale omgangsvormen. Maar dus niet voor dokter Rompen. Kleine investering waar hij (en wij) nog jarenlang plezier van kan hebben.

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

geplaatst op 9 oktober 2019

Wij vinden het vervelend om te horen dat u geen positieve ervaring heeft gehad met dr. Rompen.
Graag komen wij met u in contact om uw waardering uitgebreider te bespreken. Zou u contact willen opnemen met J. Ekkel, management assistent via telefoonnummer 088-7085051?

Met vriendelijke groet,
Team OCON

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rompen, J.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.