Waardering over Rompen, J.C., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 26 oktober 2020

9.1

Dr. Rompen bevestigde mij op 02-07-20 wat röntgenfoto`s al hadden uitgewezen: forse slijtage linkerheupgewricht. Zijn advies: operatie en volledige vervanging, maar hij liet de beslissing nadrukkelijk aan mij over. Die keuze was niet zo moeilijk. Operatie uitgevoerd op 14-09 jl. Voortraject (informatievoorziening) is duidelijk en goed verzorgd. Opname en verblijf bij de OCON: niets dan lof! Zowel voor de verpleegkundigen op de afdeling als ook de OK-medewerkers. Dr. Rompen heeft uitstekend werk verricht. Nu, 6 weken ná dato, loop ik zónder hulpmiddelen(krukken), heb ik weinig pijn meer, hooguit spierpijn. En is de hinder en het lichamelijke ongemak wat ik had verdwenen. Als het herstel zich zó voortzet heb ik alle vertrouwen in een 100% goede afloop en volledig herstel. Dank aan dr. Rompen met zijn OCON-team

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rompen, J.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.