Waardering over Rompen, J.C., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 6 november 2019

6.6
  • Knievervanging

Het traject na ontslag uit het ziekenhuis kan veel beter. Revalidatietraject moet de patient zelf regelen. Hier moet betere begeleiding in komen.

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

geplaatst op 7 november 2019

Vriendelijk dank voor het geven van uw feedback. Wij kunnen niet goed beoordelen waar de omissie ligt zonder aanvullende informatie. In principe behoren patiënten een gerichte verwijzing voor fysiotherapie mee te krijgen bij ontslag. Wij zouden graag met u in contact komen om uw klacht nader met u te bespreken zodat wij eventueel zaken in onze processen kunnen verbeteren. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rompen, J.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.