Orthopeed Rompen, J.C.

Orthopeed

Waardering over Rompen, J.C., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 15 september 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Ontvangst bij de Ocon was goed. Voorafgaande aan de operatie werd alles goed uitgelegd. Operatie goed gelukt tot nu toe. Na de operatie kwam dhr Rompen op bezoek maar ik moest zelf vragen of de operatie gelukt was. De medicatie werd niet helemaal goed uitgelegd. Neuszalf ivm infectie is mij helemaal niet verteld dus lag onaangeroerd op mijn nachtkastje. Rest van de medicatie was duidelijk. Nu nog fysio.

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

Bedankt voor uw waardering. Mocht u behoefte hebben aan aanvullende informatie of wilt u de verbeterpunten met ons bespreken, dan komen we graag met u in contact. Zou u in dat geval willen mailen naar communicatie@ocon.nl of bellen met 088 708 7110.

Met vriendelijke groet,
Mandy Wolbink
Communicatiemedewerker OCON

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rompen, J.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.