Orthopeed Rompen, J.C.

Orthopeed

88 resultaten voor je selectie:

Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

10 december 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goede uitleg wat ik kon verwachten, goed na behandel traject, voor vragen altijd bereikbaar.

26 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Prima contact, heldere uitleg mbt behandelopties, goede afspraak mbt vervolg, zeer goede communicatie tijdens de ingreep.

22 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer duidelijke uitleg over zowel voortraject als over de ingreep, Over het traject dat volgt na. de ingreep werd zeer duidelijk uitleg gegeven, Zeer tevreden over de Heer Rompen.

9.1

18 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goede arts. Duidelijke communicatie en nam mij, ondanks mijn jongere leeftijd heel serieus toen ik een nieuwe heup wilde. Goede zorg in de kliniek!

9.9

9 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de operatie en de behandeling van het zorgpersoneel.

7 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden goede behandeling voorbereiding en volledig uitleg aansluitend goede pijnbestrijding en fysiotherapie

9.6

7 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Veel aandacht voor de patient

7 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Dr Rompen is een arts die naar je luistert en duidelijk uitlegt wat zijn bevindingen zijn en wat hij gaat doen. Verder legt hij duidelijk uit hoe de operatie wordt gedaan maar zegt er ook duidelijk...

30 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben erg tevreden over het hele traject. Zeer vakkundige arts. Ik kon tijdens de operatie alles goed meekrijgen van mijn kruisbandreconstructie. Informatievoorziening was top! Het herstel verloopt...

27 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ontzettend fijn dat je door 1 en dezelfde persoon gezien wordt en afspraken goed op elkaar afgestemd worden.

9.6

31 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Alles was prima geregeld en de verzorging was top!

12 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Na een korte wachttijd werd ik opgeroepen voor de 2e heupoperatie. Deze is zeer voorspoedig verlopen. Na een verblijf van 1 nacht in het ziekenhuis kon ik al weer naar huis. De deskundigheid en de...

11 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Na de 2e knieprothese revisie in 2014 (derde prothese dus in dezelfde knie) met positief resultaat was mijn vertrouwen in dokter Rompen bijzonder groot. Vervolgens zowel links als rechts een...

5 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Heel tevreden over verloop operatie en herstel/behandeling. Enige minpunt te noemen is de wisselingen van fysiotherapeut.

11 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Operatie perfect verlopen. Revalidatie is naar wens verlopen. Goede zorg tijdens verblijf in ziekenhuis.

8.4

11 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Uitermate tevreden over volledige traject

9.1

3 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Tevreden over de behandeling. Goed contact gehad met specialist en goed geïnformeerd.

8.4

23 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Super goede verzorging gehad zowel voor als na de operatie. De uitleg van wat er ging gebeuren was zeer goed en duidelijk. Zowel de afdeling als de kamer waren erg schoon.

22 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Blij met het advies voorafgaand aan de knieoperatie therapie te nemen, heeft zeker effect gehad bij het herstel.

12 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zorgverlener gaf mij een gevoel van vertrouwen. Over het verloop van het hele proces - van intakegesprek tot en met het moment van ontslag- ben ik zeer tevreden.

• Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 77 waarderingen.