Waardering over Rutten, S.G.M., Centrum voor orthopedie en beweging Kliniek ViaSana - Mill op 7 februari 2019

8.4
  • Knievervanging

Ik kan na ruim 4 weken nog niet zeggen wat het effect is van mijn behandeling. Ik heb dr. Rutten vanaf mijn operatie niet gezien of gesproken, ook niet de ochtend na de operatie.Ik heb nog elke nacht pijn waardoor ik slecht slaap. Dan is het fijn om even te kunnen overleggen met de orthopedische consulente, dus dat heb ik 2x gedaan. Ik vond 1 nacht in de kliniek erg kort, had graag nog een nachtje gebleven. Ook vond ik het hele lange wachten op m’n operatie, van 9.30-14.30 uur erg lang. De reden daarvoor zou men je tevoren moeten vertellen. Dan kun je er rekening mee houden. Nu kwamen de zenuwen mijn oren uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rutten, S.G.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.