Waardering over Salomons, W., Ziekenhuis Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Den Helder - Den Helder op 3 augustus 2015

9.3
  • Orthopedie

Zeer vriendelijke arts die nog ouderwets de tijd neemt om naar de patiënt te luisteren en te informeren over de behandeling. Zegt er ook bij, mocht deze behandeling niet lukken, dan gaan we verder kijken wat er mogelijk is. Bij de opname/verblijf voor m'n rugtractie was hij dagelijks even aanwezig om even te kijken hoe het ging. Ook voor de na controle nam hij de tijd en zaten we op 1 lijn. Voor m'n ganglion die na 2x opereren door de chirug toch weer terug kwam voor de 3de keer heeft hij ook serieus de tijd genomen en toen behandeling 1 niet het gewenste effect had, kreeg ik de volgende aangeboden waarvan hij zeker was dat deze toch moest voldoen, en hij had gelijk. Echt een top arts! Velen zouden een voorbeeld aan hem kunnen nemen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Salomons, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.