Orthopeed Saraç, Ç.

Orthopeed

Er zijn 35 waarderingen Waarderen

Waardering over Saraç, Ç., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 14 april 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Dr. Saraç was zeer vriendelijk, duidelijk en kwam deskundig op mij over. Alles werd heel duidelijk uitgelegd. Ik voelde mij meteen gehoord en begrepen. De manier waarop mijn probleem door haar werd onderzocht en de uiteindelijke diagnose, het plaatsen van een totale heup prothese, heeft ertoe geleid dat ik eindelijk - na jaren tobben - van mijn pijnlijke heupklachten ben verlost. Van A tot Z werd alles prima geregeld en via email bevestigd. De behandeling in Park Medisch Centrum & Kliniek te Rotterdam heb ik als in "een warm bad" ervaren. Mooie locatie, gemakkelijk bereikbaar, voldoende parkeergelegenheid. Ik ben heel blij dat ik hier terecht ben gekomen. Hartelijk dank voor alle goede zorgen van Dr. Saraç en àlle verdere medewerkers!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saraç, Ç.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.