Orthopeed Saraç, Ç.

Orthopeed

Er zijn 40 waarderingen Waarderen

Waardering over Saraç, Ç., Centrum voor orthopedie en beweging Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 14 juni 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Drs. Cigdem Saraç is voor mij een top chirurg en dat niet alleen. Ze is ook als mens heel lief, toegankelijk en open. Zij is met haar medewerkers een totaal team. Dat merk je als je op de operatietafel ligt en de voorbereidingen plaatsvinden. Een geweldige sfeer onderling bevestigd dat. Ik ben zowel op 21 maart 2022 als op 13 juni 2022 door haar geopereerd. Ze neemt alle tijd voor de patient en blijft altijd vriendelijk en legt je in duidelijke taal uit wat ze gaat doen en wat ze gedaan heeft tot in detail. Dit alles heeft er voor mij ertoe bijgedragen dat ik na de 1e operatie snel hersteld ben en na de 2e operatie, door de ervaring van de 1e, bij thuiskomst zonder krukken kon lopen. Alleen maar lof voor deze Drs. Cigdem Saraç. Zij zet de gezondheiszorg in Nederland op een hoog peil. Proficiat!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saraç, Ç.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.