Orthopeed Saraç, Ç.

Orthopeed

Er zijn 40 waarderingen Waarderen

Waardering over Saraç, Ç., Centrum voor orthopedie en beweging Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 5 juli 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Enkele weken geleden kreeg ik van dokter Saraç en haar team een nieuwe heup. Dokter Saraç ontdekte snel dat ik zowel artrose als necrose had en kon mij binnen 2 weken opereren. Waar ik strompelend de kliniek inging kwam ik er weer lopend uit! Ik kan het nog nauwelijks geloven. Ik heb bijna geen pijnstilling nodig gehad en kon meteen weer lopen en traplopen zelfs zonder hulpmiddelen. Na een week mocht ik van de fysiotherapeut weer autorijden zodat ik inmiddels behoorlijk mobiel ben. Voor de veiligheid loop ik buiten nog even met een rollator. Doker Saraç heeft perfect geopereerd en is een zeer aardige en toegankelijke arts. Niets dan lof voor haar!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saraç, Ç.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.