Orthopeed Saraç, Ç.

Orthopeed

Er zijn 35 waarderingen Waarderen

Waardering over Saraç, Ç., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 4 februari 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Ik was onder de indruk van haar empathie. Ik ben nl. 80 jaar maar dat vond zij geen enkel probleem na mijn gegevens doorgenomen te hebben. Alleen moest de anesthesist nog toestemming geven. Zij vroeg mij zelfs wanneer ik geholpen wilde worden en dat in deze tijd. Ze had nog een plaatsje 10 dagen later. Voor de operatie had zij er duidelijk zin in. Was professioneel bezig en toen het zover was waren ze op elkaar afgestemd bezig en liep het soepel. 'S middags Kwam zij de wond controleren en nam nog tijd voor een praatje. En vanochtend stond ze al om 8.10 aan mijn bed weer wond controleren en advies voor thuis geven en uitleggen hoe je moet gaan zitten met een operatie aan de voorkant.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saraç, Ç.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.