Waardering over Schepel, N.C., Ziekenhuis Catharina Ziekenhuis Eindhoven - Eindhoven op 18 juni 2012

9.7

Dinsdag aan het einde van de dag kreeg Dr. Schepel van zijn collega de MRI van mijn rug te zien ter beoordeling. Woensdag morgen werd ik meteen opgeroepen en om 12.00 uur die zelfde dag door Dr. Schepel geopereerd aan mijn ingezakte ruggenwervel. Een kyphoplastie heeft hij verricht en meteen twee schroefjes geplaatst. Mijn wervel staat nu weer in de juiste stand en zal stabiel blijven. In de toekomst kan ik weer alles doen. De vrijdag kon ik alweer naar huis met een 3- punts korset. Dus zoekt U een super aardige vakman, dan beveel ik U zeker Dr Schepel aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schepel, N.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.