Waardering over Schüller, H.M., Ziekenhuis Alrijne Ziekenhuis Leiden - Leiden op 1 juni 2017

9.5
  • Orthopedie

In april ben ik geopereerd door dr Schüller aan mijn knie na een ongeval.Mijn kruisband was kapot. Via deze weg wil ik mijn waardering uitspreken over de behandeling van dr Schüller.Zonder lang te moeten wachten , werd ik heel fijn geholpen. De intake , mijn eerste kennismaking met dr Schüller, verliep heel prettig. Hij nam uitgebreid de tijd om naar mijn verhaal te luisteren en om alles wat er ging gebeuren,  uit te leggen.  Dat stelde mij gerust en dat gaf mij veel vertrouwen.  De operatie verliep goed. Het hele proces kwam professioneel over op mij . Ik ben nu weer op de been,  zonder pijn en ik wil daar dr Schüller heel erg voor bedanken. Ik kan iedereen deze arts aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schüller, H.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.