Orthopeed Schuppers, H.A.

Orthopeed

99 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

27 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Goede voorbereiding. Goede zorg na operatie en goede nazorg.

9.7

23 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik kan niet aangeven wat er beter had gekund, ik ben 100% tevreden.

16 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben erg netjes geholpen, en het herstel gaat voorspoedig

9.3

14 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben nu 3 keer door orthopeed Dhr Schuppers geopereerd. De behandeling en de nazorg van zowel door de orthopeed als verpleegkundig personeel is van een heel hoog niveau. Ik zal aan iedereen bij...

5 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben heel tevreden ik ben eindelijk van de pijn af en kan nu weer normaal lopen. De arts en de verzorging waren uitstekend.

Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Almelo - Almelo

13 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

Goede ervaring met de dokter en het team. Super aardig en deskundig. Zou zeker weer voor Ocon kiezen.

4 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

Goede pre operatieve zorg. Veel aandacht aan persoonlijk wel bevinden. Duidelijk en alles is precies gegaan zoals uitgelegd Dank voor alle zorgen.

4 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

Duidelijke uitleg van behandeling.

9.9

13 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik was niet bang voor de opratie, wel voor spuiten narcose ed. Ik heb gevraagd om mij helemaal "weg" te maken. Dat is dmv ruggeprik en extra roes gebeurd. Ik hen niets gemerkt. Ben ik zeer dankbaar...

9.7

19 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

ik zou niet weten wat er beter had gekund,prima behandeling.

17 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Alles is volgens wens verlopen! Kan niet beter. Goede communicatie !

13 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer goede uitleg wat er met jou gebeurd. Een perfecte behandeling. En de zorg was zeer goed. Iedereen gaf je een goede zorg. En de Docter was een fijne rustige arts waar je het vertrouwen in hebt en...

9.3

13 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

bekwaam en ervaren arts, die er geen doekjes omheen wint.

1 april 2022 - Geplaatst door de redactie

zeer prettige en gedegen behandeling door team Schuppers

8.3

10 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijk, geduldig, duidelijk, deskundig en geen onzin informatie.

4 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben helemaal tevreden. Heel goed behandeld in de ok en op de zaal.

8.9

1 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik heb geen verbeterpunt. Ik ben helemaal tevreden over zowel de voorbereidende gesprekken, de operatie en de sfeer in de operatiezaal, de verpleging en de zorg en aandacht van de orthopeed en alle...

8.3

23 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik werd goed geholpen en de arts stond open voor eigen opmerkingen, en heeft hier goed rekening mee gehouden.

9.9

25 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ben net terug van de 1ste controle na een totale knieprothese. Het gaat boven verwachting goed met mij. Ik heb Dr. Schuppers ervaren als een begripvolle en zeer kundige arts. Ben helemaal blij met...