Waardering over Schuppers, H.A., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Almelo - Almelo op 21 november 2019

8.7
  • Heupvervanging

Ik ben zeer tevreden over: korte wachttijd voor de operatie, korte lijnen tav vooronderzoeken, opname zelf was prima, pijnstilling ook. Nazorg was ook goed. Minpuntje, druk die ik voelde van de zaalarts over moment van naar huis gaan. Ik woon alleen, en was de tweede dag nog echt niet in staat om thuis te zijn. En in de uitslaapkamer voelde ik me wat in de steek gelaten , ik had veel pijn, en dat duurde lang voordat ik meer pijnstilling kreeg Dat was niet fijn. Maar in de toekomst kom ik, als dat nodig is, zeker weer naar deze chirurg, en deze kliniek. Uitstekend!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schuppers, H.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.