Orthopeed Schuppers, H.A.

Orthopeed

Waardering over Schuppers, H.A., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 13 september 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Ik was niet bang voor de opratie, wel voor spuiten narcose ed. Ik heb gevraagd om mij helemaal "weg" te maken. Dat is dmv ruggeprik en extra roes gebeurd. Ik hen niets gemerkt. Ben ik zeer dankbaar voor. Therapie oefenen op de trap. Ik zou aanleren, net als bij jonge kinderen, dat als je van boven naar beneden van de trap afgaat , dit doet met je gezicht naar de trap.. Kom je aan t struikelen, val je tegen de trap aan en niet voorover naar beneden. Ik ben al met al, super tevreden

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schuppers, H.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.