Orthopeed Siebelt, M.

Orthopeed

Er zijn 132 waarderingen Waarderen

Waardering over Siebelt, M., Ziekenhuis Anna Ziekenhuis, locatie Geldrop - Geldrop op 4 augustus 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Specialisme

Orthopedie

Geweldig, wat deze orthopeed na 2 testjes constateerde, nl. 2 heupen volledig versleten, hetgeen door eerder geraadpleegde medici, 4,5 jaren geleden niet geconstateerd werd, waardoor ik 4,5 jaren met voortdurende pijn heb rondgelopen. Geheel bij toeval kwamen wij in contact met Dr. M. Siebelt, welke met deze constatering kwam en binnen 2,5 maanden vanaf eerste gesprek tot datum operatie, dus heel snel. Bovendien adviseerde Dr. M. Siebelt om beide heupen in een operatie te vernieuwen, heb vertrouwen in de specialist en nu na 6 weken nagenoeg zonder krukken te lopen en mag weer fietsen en autorijden en Alles wat ik graag doe, dus een zeer tevreden patiënt

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Siebelt, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.