Orthopeed Souer, J.

Orthopeed

Waardering over Souer, J., Handcentrum en polscentrum Xpert Clinics Hand & Pols Amersfoort - Amersfoort op 21 mei 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Artrose

Ik kwam voor een second opinion bij dr. Souer omdat ik twijfelde over de ingreep die een andere plastisch chirurg wilde uitvoeren. Deze stelde namelijk een Maia prothese voor om mijn duimgewricht te vervangen. Ik liep al lange tijd met klachten en volgens de andere arts was dit de enige mogelijkheid om van mijn pijn af te komen.Op aanraden van mijn zorgverzekeraar een second opinion gedaan bij dr. Souer. Hij heeft eerst een MRI laten maken en daarop was te zien dat er een (chronische) ontsteking in mijn polsgewricht zat die uitstraalde naar de duim. Dat was ook de oorzaak van mijn klachten. Dr. Souer stelde voor eerst te proberen of een injectie zou helpen, zo niet dat zou hij dmv een operatie al het ontstekingsweefsel kunnen weghalen. Tot op heden gaat het goed en ben ik blij dat ik deze second opinion heb gedaan. De operatie van de andere arts had namelijk niet mijn klachten opgelost, maar alleen de gewrichten van mijn duimbasis weggenomen hebben en vervangen voor kunstgewrichten maar die bleken juist op de MRI nog goed te zijn!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Souer, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.