Orthopeed Souer-Lindenhovius, A.L.C.

Orthopeed

Er zijn 23 waarderingen Waarderen

Waardering over Souer-Lindenhovius, A.L.C., Ziekenhuis Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht op 30 augustus 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Orthopedie

De operatie is uitgebreid besproken op een speciaal daarvoor gemaakte afspraak op het laatste moment. Mijn arm lag uit de kom dus enige haast was geboden. Omdat duidelijk was dat er geopereerd moest worden zijn de nadelen niet besproken en was van samen beslissen ook geen sprake. Dat lijkt mij in die geval terecht. Ik heb de sfeer van het operatieteam geproefd toen ik binnenkwam. Dat was een ontspannen vrolijk stel mensen dat zin had in hun taak. De operatie is prima verlopen, en ook de revalidatie loopt heel voorspoedig. Ook het ziekenhuis waar ik lag (Diaconessenhuis Zeist) is mij zeer goed bevallen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Souer-Lindenhovius, A.L.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.