Orthopeed Spoor, A.B.

Orthopeed

Geslacht
Man
Er zijn 9 waarderingen Waarderen

Waardering over Spoor, A.B., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 28 februari 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rugpijn

Specialisme

Orthopedie

Hij deelde de diagnose van een collega totaal niet. Hij nam die diagnose van zijn collega niet serieus. Zijn diagnose was, niets meer aan te doen als pijnbehandeling geen effect had, dus dan moest ik er mee leren leven. Wat blijkt nu, een rugwervel is ingezakt, en door deze vast te zetten komt de zenuw vrij zodat ik van mijn klapvoet/pijn af ben (diagnose van eerste neurochirurg). Maar orthopeden Spoor wuifde alles weg en als de pijnbehandelingen niets doet, wordt er niet geopereerd, omdat dit dan geen effect op de klapvoet/pijn zou hebben. Ik als patient hing in het luchtledige. Uiteindelijk ben ik terug gegaan naar de neurochirurg. Nou inmiddels is het tegendeel bewezen, nu heb ik blijvende schade aan de zenuw opgelopen wat niet nodig was geweest! En dan heb ik het nog maar niet over ander fouten die er zijn gemaakt. Nooit meer zien mij in ETZ! Negativiteit ten top daar!”

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spoor, A.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.