Waardering over Stavenuiter, M.H.J., Ziekenhuis Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar - Alkmaar op 25 februari 2014

• Orthopedie

Ik ben vele malen via de huisarts doorverwezen geweest voor mijn knie klachten. Maar steeds ben ik binnen paar minuten buiten met als argument. "Je moet je bovenbeen spieren meer trainen". Laatste keer werd ik niet eens meer doorverzen, en ik citeer "Ze kunnen toch niets doen voor jou knie, mits je het perse wilt dan verwijs ik je door. Maar ik geef je 1% dat ze iets voor je kunnen doen". Nou die ene procent heb ik gehit. En ik kreeg de juiste chirug die goed werk heeft geleverd ik raad hem iedereen aan

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stavenuiter, M.H.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.