Waardering over Steens, J., Ziekenhuis Dijklander ziekenhuis, locatie Hoorn - Hoorn op 5 oktober 2018

2.4
  • Kniebandletsel
  • Orthopedie

machtsvertoon en autoritair gedrag en totaal geen inlevingsvermogen of luisterend oor naar wat patiënt vertelt ,doet alsof vergoedingen uit zijn eigen zak betaalt moeten worden. zoals vergoeding orthese voor mijn sport/ dagelijks leven. werk , stage enz. is geen voorstander van een orthese zegt hij, meneer ziet ws nog liever vaker mensen terug komen met nog meer letsels, terwijl dit voorkomen kan worden door braces tijdens mijn motorcross sport. wij zijn juist extra verzekerd, waarom betalen wij daar nog zoveel voor. waardeloos dit. alle sporten geven risico's en meneer is ws tegen deze sport waarvan hij niets afweet

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Steens, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.