Orthopeed Steens, J.

Orthopeed

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Steens, J., Ziekenhuis Dijklander ziekenhuis, locatie Hoorn - Hoorn op 24 juli 2017

Specialisme

Orthopedie

Sinds 2012 al onder behandeling van dokter Steens. Inmiddels al drie keer geopereerd door dr. Steens zelf, aan mijn knie. De laatste operatie was nieuw voor hem, dus toen had hij een arts erbij gehaald van een ander ziekenhuis die de operatie vaker had uitgevoerd. Samen hebben ze mijn geopereerd. Goede uitleg voor, tijdens en na de operatie. Bij alle operatie's wel een ruggenprik gehad. Zodat ik alles mee kon maken. Altijd is alles duidelijk uitgelegd. Ook een goede samenwerking met andere artsen.Hij geeft duidelijke uitleg en heeft ook echt tijd voor de patiënt. Hij luistert ook echt naar de klachten.  De keren dat ik op de poli was liep hij weinig tot niet uit. Zeer waarschijnlijk een ontsteking in de wond gehad van mijn knie. Daarop nam hij meteen actie.Het is een fijne arts. Zelf als jonge patiënt goed geholpen. Ik raad deze arts aan voor jong en oud.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Steens, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.