Waardering over Temmerman, O.P.P., Ziekenhuis Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar - Alkmaar op 4 augustus 2018

3.7
  • Orthopedie

Dr. Temmerman is gehaast en trekt te snel conclusies.Hij schrijft zodanig onleesbaar dat verschillende documenten niet ontcijferd konden worden door fysiotherapeut en de assistente orthopedie.Staat niet open voor kritiek op zijn handschrift of werkwijze. Assistentes zijn duidelijk bang voor hem.

Reactie van/namens Temmerman, O.P.P.

Ik vind het erg vervelend dat u ons contact op deze manier heeft ervaren. Ik heb inderdaad een ‘doktershandschrift’ maar verder herken ik mezelf niet in het door u geschetste beeld van mij. Ik zou graag serieus op uw klachten in gaan en verzoek u daarom contact met mij op te nemen. Dat kan eventueel via onze klachtenfunctionaris, zie onze website

http://www.nwz.nl/Patient-en-Bezoeker/Algemene-informatie/Tevreden-of-ontevreden/Klachten.aspx .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Temmerman, O.P.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.