Waardering over Tigchelaar, S.J., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 10 augustus 2018

5.3
  • Meniscusletsel
  • Orthopedie

Na mijn operatie nog veel klachten overgehouden, mri gemaakt maar er was ‘niks’ te zien. Vervolgens een second opinion aangevraagd waarbij op exact dezelfde mri een scheurtje in mijn kraakbeen bleek te zitten.. voelde me niet serieus genomen en had echt veel pijn.. en dat met een 18 jarige leeftijd.. voor en tijdens de operatie fijne arts geweest alleen teleurgesteld in de nazorg ..

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

geplaatst op 15 augustus 2018

Wij vinden het jammer om te lezen dat u deze ervaring in ons ziekenhuis heeft gehad. De betrokken specialist hebben wij inmiddels over uw opmerkingen geïnformeerd.
Graag zouden wij hierover met u in gesprek willen gaan.
Vriendelijk verzoeken wij u daarom contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn te bereiken op tel: 024-3657300 (maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 15.00 uur). U kunt ons ook een e-mail sturen en daarin uw telefoonnummer vermelden.
Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

Bent u of werkt u voor Tigchelaar, S.J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.