Waardering over Trommel, M.F. van, Ziekenhuis BovenIJ ziekenhuis - Amsterdam op 10 juni 2015

8.8
  • Kniebandletsel
  • Orthopedie

Dr Van Trommel werd mij door 3 collega's aanbevolen nadat ik mijn voorste kruisband volledig geruptureerd had. Ik kwam bij deze arts twee weken na het trauma dat het kruisbandletsel had veroorzaakt en eigenlijk waren de klachten al grotendeels verdwenen. Ik was van tevoren bang, dat er sowieso geopereerd zou gaan worden, onafhankelijk van wat mijn klachten waren, maar het tegendeel was waar. Dat vond ik erg prettig. Ik kreeg een goed lichamelijk onderzoek, mijn MRI werd grondig bekeken en vervolgens werd heel duidelijk uitgelegd, hoe mijn knie er voor stond en hoe ernstig (of eigenlijk juist niet) het letsel op dit moment leek. Even afwachten en rustig weer gaan trainen en zien, hoe het over een paar maanden gaat, werd het realistische advies, waar ik geheel achter kon staan. Duidelijk en geruststellend allemaal!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Trommel, M.F. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.