Waardering over Trommel, M.F. van, Ziekenhuis BovenIJ ziekenhuis - Amsterdam op 11 juni 2015

3.7
  • Enkelbandletsel
  • Orthopedie

Op EHBO na motorongeluk met div. kwetsuren aan hand, schouder, heup, enkel en knie. Op de EHBO wordt op de foto de dislocatie van het sleutelbeen niet opgemerkt, zo hoor ik later van dokter Lisowski (die overigens ook heel weinig tijd nam, waardoor ik me niet serieus genomen voelde). De door v. T. aangegeven verbandmateriaal wordt door verpleegkundige eigenhandig gewijzigd en de mitella wordt vergeten.Een week later consult in gipskamer, maar er is geen orthopeed beschikbaar, waarna ik met globaal advies en een brace naar huis wordt gestuurd. Nog een week later bij Lisowski, waar niet series ingegaan wordt op klachten en mij mededeelt dat het sleutelbeen gedislokeerd is. Waar hij dan vervolgens niets mee doet, behalve een nieuwe afspraak bij v. T. 5 wkn later bij v. T Die heeft alleen aandacht voor de schouder en wuift het probleem weg met een "niets aan de hand. Gescheurde enkelpezen en een branderig gevoel in de heup wordt geen aandacht besteed en ik sta binnen 5 min. weer buiten en weet niet wat het vervolg is. Zoals bijv. een nieuwe afspraak of einde behandeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Trommel, M.F. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.