Waardering over Vehmeijer, S.B.W., Ziekenhuis Reinier de Graaf Ziekenhuis - Delft op 10 november 2017

• Heupvervanging
  • Orthopedie

Ik had al jaren problemen met mijn heup; lopen werd steeds moeilijker. De heup moest vervangen worden.Op 30 oktober ben ik geopereerd door Dr. Vehmeijer. Ik zag erg op tegen de operatie. Erop terugkijkend is het een leuke succesvolle dag geworden.De voorbereiding verliep vlot en het betrokken personeel deed er alles aan om mij op mijn gemak te stellen.In de operatiekamer werd mij naar mijn favoriete muziek gevraagd. (lokale verdoving d.m.v. ruggenprik)Toen ik zei dat het wat frisjes was kreeg ik een warme deken. De operatie zelf verliep onder een warm briesje en salsa muziek!Direct na de operatie (ik lag nog op de operatiekamer) werd mijn echtgenoot gebeld. Ook kreeg ik daar een paar sokken aangereikt en werd mij verzocht die aan te trekken. Tot mijn verbazing was dat geen probleem meer.Terug op de uitslaapkamer werd mij verteld dat ik een ijsje had verdiend. Nog nooit heeft een ijsje zo heerlijk gesmaakt.Eenmaal op zaal kon ik mij zelfstandig aankleden en begeleid lopend naar het toilet.Kortom, ik heb een hele nuttige en gezellige dag gehad.De volgende dag thuis kon ik zelf weer wat huishoudelijke taken verrichten; twee dagen later mijn tuinpad vegen en wat klussen in de tuin.Nu, na ruim een week, ben ik weer in staat om te wandelen en te shoppen.Mijn complimenten aan dit top-team. Dank!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vehmeijer, S.B.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.