Waardering over Vellema, J.H.B.F., Centrum voor orthopedie en beweging Kliniek ViaSana - Mill op 20 juni 2016

9.8

In febr 2015 ben ik in een regionaal ziekenhuis geopereerd wegens schouderklachten, deze klachten bleven nadien echter aanwezig. De orthopeed gaf aan niets meer te kunnen betekenen. De fysiotherapeut dacht aan een peesschede en adviseerde een second opinion. Na onderzoek kwam ik bij Viasana terecht. Al binnen 2 weken had ik mijn eerste afspraak met dr. Vellema. Hij gaf direct aan dat het een lastig probleem was en hij mij zeker wilde proberen te helpen. Hiervoor een paar stappen doorlopen, MRI, intensieve fysio en vervolgens nog een injectie om een en ander uit te sluiten. Op basis van korte positieve reactie van injectie besloten tot operatie. Dit kon al binnen 1 week. Tijdens operatie bleek dat de bicepspees was gescheurd en dit waarschijnlijk de grootste boosdoener van de klachten. Verder nog wat andere dingen uitgevoerd. Op dit moment is het pas 4 weken terug maar ik heb alle vertrouwen in dr. Vellema. Er is nog wel een heel traject voor het weer goed zal functioneren, maar ik ben blij deze stap te hebben genomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vellema, J.H.B.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.