Waardering over Verboom, W.S.W., Ziekenhuis Saxenburgh, Röpcke Zweers Ziekenhuis - Hardenberg op 7 februari 2019

2.0

Wat een vreselijke autoritaire man. Hoe kan een diagnose gesteld worden zonder lichamelijk onderzoek? Bij vragen geeft hij niet thuis en houdt hij het bij zijn ondervindingen van een plaatselijke foto. Echter blijkt het probleem zich elders in het lichaam te vinden. Je wordt afgesnauwd als je een vraag stelt want blijkbaar wordt er verwacht dat je ja nee en amen zegt. Vragen beantwoorden van een bezorgde moeder en kennis is er niet bij. Nu een week later, elders onderzoek laten en ja hoor precies wat er gedacht werd en werd afgeketst door deze man een hele simpele oplossing ipv bin pijn een 6 jarige vol stoppen met paracetamol!!! Als wij weer een orthopeed nodig zijn in de toekomst zal ik zeker niet schromen om meteen te melden dat ik niet naar de man wil.

Reactie van/namens Ziekenhuis Saxenburgh, Röpcke Zweers Ziekenhuis - Hardenberg

De Saxenburgh Groep betreurt bovenstaande ervaring.
Graag komen we met de inzender van deze ervaring in contact om verder actie te kunnen ondernemen.
We hopen dat de inzender hierover contact wil opnemen met onze klachtenfunctionaris: 0523 276110, via de mail klachtenrzz@sxb.nl of via het klachtenformulier op onze website www.saxenburgh.nl .
Van klachten kunnen we immers leren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verboom, W.S.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.