Waardering over Verheijen, C.C.P.M., Ziekenhuis Isala Zwolle - Zwolle op 1 juni 2017

• Orthopedie

Dr. Verheyen is een een hele fijne en goede arts. Hij geeft duidelijke uitleg en neemt hier alle tijd voor. Voor en tegen's worden goed uitgelegd waardoor een goede beslissing kan worden gemaakt. Dr. Verheyen reageerde vol geduld op mijn angst, ook als ik weer een keer belde met mijn onzekerheid. Na de geplande operatie heb ik door een val een polsbreuk opgelopen. Ons vertrouwen in dr. Verheyen is zo groot, dat mijn man en ik in staat waren om met een gecompliceerde polsbreuk in de auto te stappen en naar dr.Verheyen te rijden. Helaas ging het "licht " bij mij uit en lag ik in het ziekenhuis in Zaandam. Dr. Verheyen was snel bereikbaar voor overleg en als ik wat wilde weten kon ik mailen en kreeg ik altijd zeer snel antwoord. Dr. Verheyen is een kundig en empatische arts, waar velen  een voorbeeld aan kunnen nemen. Ik woon niet in Zwolle maar alle kilometers zijn het dubbel en dwars waard.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verheijen, C.C.P.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.