Waardering over Visser, C.P.J., Ziekenhuis Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp op 11 mei 2019

9.7
  • Orthopedie

Dokter Visser is mijn grote held!! Zeker 4 jaar geleden heeft hij een omgekeerde schouderprothese geplaatst . Ik kon veel meer weer na de operatie dan dat we gedacht hadden. Deze maand heeft hij me geholpen aan het A-C gewricht dit gaf wel zoveel pijn, dat ik maanden met morfinepleisters heb gelopen.Deze ziekmakende pijn was niet te harden.Dank zij hem ,heeft hij me met een relatieve kleine ingreep, uit mijn lijden verlost en dit durf ik hardop te zeggen want de pijn was niet te harden.Vele dank ben ik hem daarom ook verschuldigd want het leven ziet er zo weer heel wat rooskleuriger uit. Waar zouden we zijn zonder deze voor mij (wonder)dokter.)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Visser, C.P.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.