Orthopeed Visser, E. de

Orthopeed

Waardering over Visser, E. de, Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 4 oktober 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Artrose

Specialisme

Kindergeneeskunde

Mijn zoon heeft perthes sinds zijn 8e levensjaar. Sinds zijn 12e weer erge klachten. Door eigen arts niet gelooft, en maanden lang met ernstige pijn gelopen, zienhuis in en uit. Na een zoektocht kwamen we uit bij dr. Visser. Hij was direct duidelijk en zei eerlijk zijn verwachtingen, geen gouden bergen wel vooruitgang. We hebben de operatir laten uitvoeren. Mijn zoon is pijnvrij, zit niet meernin de rolstoel, sport weer. We weten dat de perthes blijft maar deze arts heeft geluisterd en het geprobeerd, was eerlijk, we voelden ons gehoord. Ik heb na vele teleurstellingen weer vertrouwen. Onze zoon heeft zn leven terug en ik ben deze arts eeuwig dankbaar.

Reactie van/namens CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Wat geweldig dat het zo goed gaat met uw zoon. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en geweldige cijfers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Visser, E. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.