Orthopeed Vochteloo, A.J.H.

Orthopeed

468 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.

2 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Professionele zorg. Individuele bejegening

28 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Luisterd en kijkt naar de klachten, geeft advies Kun vragen stellen altijd antwoord super arts

9.9
Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Almelo - Almelo

23 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Meneer Vochteloo heeft mij door een geslaagde operatie van alle pijn afgeholpen.

18 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Een fijne arts, goed ziekenhuis. Duidelijke uitleg, vragen worden goed beantwoord. Een fijne ervaring!

16 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Duidelijke uitleg over behandelingen vóór, tijdens en ná de operatie. Alle vragen zijn duidelijk beantwoord. Ik ben een tevreden patiënt. Dank U wél.

16 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Was zeer tevreden over alles. Dr Vochteloo zou ik aanbevelen bij andere mensen.

8.1

16 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Een goede organisatie, prettige ontvangst op de dag van de opname en operatie, prima nazorg. Een telefoontje de dag erna om te vragen hoe het gaat wordt gewaardeerd. Vooraf heeft dr. Vochteloo de...

9.7

9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling. Er is voldoende overleg geweest met neuroloog en die heeft ook testen gedaan. Na overleg heeft dokter Vochteloo besloten om te opereren en mij de voor...

6 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden met mijn nieuwe schouder kan alles weer doen. Blij dat ik deze operatie ben aangegaan. Super tevreden over de orthopeed.

3 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Legt goed uit wat er aan de hand is. Geeft hierbij duidelijk de mogelijk- en onmogelijkheden aan. Is duidelijk omtrent de verwachtingen, zowel in positieve als negatieve zin. Neemt de tijd om vragen...

8.7

15 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Mijn ervaring is zeer goed ik ben blij dat ik toch de operatie heb gedaan ik ben er nog niet maar ben goed op weg met behulp van de fysio. Dr vochteloo is ook zeer tevreden en ben daar erg blij mee.

8.1

5 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Ontzettend fijn geholpen. Er werd altijd de tijd voor mij genomen en goed naar mij geluisterd. OCON stond daarnaast open voor contact met mijn eigen fysiotherapeut in mijn buurt, dit is als zeer...

9.4

31 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijke en open communicatie, heldere uitleg, meekijken, voorstellen aanwezige medewerkers. Tijd en aandacht.

28 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Mijn ervaringen met het team van dr Vochteloo zijn alleen maar positief! Vanaf de intake tot de operatie en de laatste controle alle lof voor de verrichte operatie aan de pols en triggerfinger. Na...

9.7

23 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ondanks een complicatie die binnen 24 uur na de operatie ontstond, hebben wij hem ervaren als een erg betrokken arts, die de moeite nam om persoonlijk contact te leggen na de complicatie. Veel kennis...

19 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Een maand geleden geopereerd aan mijn ringvinger van linkerhand voor klacht triggervinger. Nu maand verder maar klacht nog steeds aanwezig vinger hokt triggert nog steeds. Doorgestuurd door Chirurg...

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

Geachte heer/mevrouw, Vervelend te horen dat u nog steeds klachten heeft aan uw vinger. Mocht u er behoefte aan hebben, dan komen...
8.3

18 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Heel traject naar tevredenheid.

18 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben goed en fijn geholpen, Door Dhr Vochteloo